xx

ROTARY LEERINSTITUUT

KIES HIER

Rotaryleerinstituut RLI

Het Rotary Leerinstituut (RLI) heeft als doel om leden van Rotaryclubs door middel van interactieve trainingen meer Rotarykennis te geven. Meer kennis over Rotary leidt tot meer plezier in Rotary en meer effectiviteit van onze wereldwijde organisatie.

RLI - Training

De training is met name bedoeld voor inkomende voorzitters en mede-DB-bestuursleden van iedere Rotaryclub in ons district. De training is hybride opgebouwd:

-        een voorbereidend kennisdeel die je bestudeert in een digitale leeromgeving,

-        een Interactiedag (hele dag) waarin de deelnemers live en interactief met elkaar aan de slag gaan over dilemma’s en actuele vraagstukken en

-        een Reflectiedag (halve dag) waarin de deelnemers live en interactief met elkaar in discussie gaan over de uitgewerkte thema opdrachten.

De training wordt begeleid en gegeven door gecertificeerde RLI-trainers.

Basiscursus voor nieuwe leden

Zeker als je nog maar pas lid bent van Rotary is het best uitdagend om je weg te vinden, en te ontdekken waar Rotary voor staat. Rotary is veel meer dan alleen jouw club!

Het Rotaryleerinstituut (RLI) heeft daarom op verzoek van de gouverneurs van Rotary in Nederland en de Landelijke Leden Commissie (LLC) de basiscursus voor nieuwe leden ontwikkeld.

Deze cursus is ideaal voor enthousiaste beginnende Rotaryleden (korter dan 2 jaar lid) en een mooie gelegenheid om meer over Rotary te weten te komen!

Deze cursusavond (ongeveer 3 uur) is interactief en vraagt van de deelnemers een korte voorbereiding in een digitale leeromgeving.

-        Wil je meer weten? Kijk dan op de website www.rotary-rli.nl.

Op deze website kun je selecteren: “Waar kan ik meedoen”. Daarna kun je ons district selecteren en vind je extra informatie.

Heb je vragen? Neem dan contact op met de opleidingscoördinator van ons district. Dit is Henri van het Erve, bereikbaar via email: RLI@rotary-D1560.nl