KORT DISTRICTSNIEUWS

• DA / algemene ledenvergadering online

Voorgaande jaren is het goed bevallen om deze vergadering online te houden. Daarom is besloten om de DA/alv dit jaar nogmaals digitaal te doen op zaterdag 20 april. Half maart ontvangen alle clubs de agenda en het tijdstip van de DA/alv.

• Week van de open clubbijeenkomsten

20 t/m 31 maart

De week van de open clubbijeenkomsten was in voorgaande jaren een groot succes! Landelijk organiseren we dit daarom in 2024 opnieuw. Met deze week willen we meer mensen kennis laten maken met onze Rotary- en Rotaractclubs in Nederland.

Het is de bedoeling dat veel clubs in de week van 18 t/m 29 maart 2024 hun clubbijeenkomst toegankelijk maken voor iedereen. De actie loopt over twee weken, zodat iedere club de gelegenheid krijgt om mee te doen. Elke Rotarian kan iemand of meerdere personen, meenemen naar de clubbijeenkomsten.

Zo kunnen mensen op een heel laagdrempelige wijze kennismaken met Rotary! Heel erg prettig en het is geen “moeten”. Puur deelnemen vanuit belangstelling en samen het goede werk delen wat wij als Rotarians verrichten.

Deelnemende Rotaryclubs aan deze actieweek worden o.a. ondersteund met een conceptdraaiboek, wervingsmateriaal, voorlichtingsmateriaal en conceptteksten voor een uitnodiging en persbericht. De Rotaryclubs worden ook vermeld op de speciale promotiewebsite. De lopende programmering op de clubbijeenkomsten hoeft niet speciaal aangepast te worden.

Deelname is gratis.

MEER INFO EN AANMELDEN...