PETS 2024

nieuwe lichting voorzitters loopt zich warm

Bij v.d. Valk in Assen kwamen op 16 april  de inkomend voorzitters van de Rotaryclubs van district 1590 bij elkaar om zich warm te lopen voor een nieuw clubjaar.

Inkomend gouverneur Francie Kaaijk had hen uitgenodigd voor het jaarlijkse president-elect training seminar, een verplicht onderdeel van hun voorbereiding. Voor de meesten was daar in alle vier regio’s ook al een pre-PETS aan voorafgegaan.

Tijdens dit PETS hebben de inkomend voorzitters de kans gekregen om zich te verdiepen in een aantal Rotarythema’s zoals girls’ empowerment, EndPolioNow, internationalisering en de vraag hoe je een districtsgrant kunt uitbreiden naar een global grant. Daarnaast was er natuurlijk volop gelegenheid om kennis te maken met alle andere inkomende voorzitters.

Al met al was het een informatieve en zeker ook gezellige dag!