DE + IN POLIO PLUS

FORMULIER DOWNLOADEN...

PolioPlus-society

Zoals natuurlijk bij iedereen bekend is, is de strijd tegen polio al lange tijd hét speerpunt van Rotary International. In Nederland levert de tulpenactie hieraan telkens een mooie bijdrage.

Daarnaast kunnen Rotarians die liever op een andere manier of extra willen helpen om deze vreselijke ziekte de wereld uit te krijgen, lid worden van de PolioPlus-society. Dit betekent dat je per jaar een bedrag van € 100,- geeft voor de strijd tegen polio en dat voor de komende drie jaar.

Iedereen die lid wordt van de Polio Plus Society ontvangt een oorkonde en een speldje.

Lid worden is heel gemakkelijk: download het formulier, vul het in en mail het.

Het zou mooi zijn als u lid wordt; dat geeft de strijd tegen polio een sterkere basis