Wint jullie project een Regio Award?

OPROEP REGIO AWARDs 2023 - 2024

Aan alle Rotary, Rotaract en Interact clubs van D1610,

Dien je beste/mooiste/meest impactvolle maatschappelijk project van dit Rotaryjaar 2023-2024 in en kom in aanmerking voor een Regio award.

Van alle inzendingen worden er 6 genomineerd en kiest het District de beste 3 projecten en beloont deze met € 1.500,00 en € 1.000,00.

Het project dient gericht te zijn op een “maatschappelijk” doel in het District. Samenwerken met Rotaract of Interact en het vergroten van de zichtbaarheid van Rotary worden extra beloond. Het project mag niet gericht zijn op alleen “fundraising”. Het project moet zijn of worden uitgevoerd in lopende jaar Rotary 2023/2024 en er mag niet eerder een aanvraag zijn gedaan voor hetzelfde project.

Per club kan één project digitaal ingediend worden bij de secretaris: secretaris@rotary-d1610.nl

De aanvraag mag hooguit één A4 groot zijn en de volgende gegevens dienen vermeld:

• Naam project
  • Naam uitvoerende club
  • Organisaties waarmee wordt samengewerkt
  • Doel van het project en de doelgroep
  • Zichtbaarheid van het project
  • Aantal actief betrokken clubleden

Dien je aanvraag in vóór 10 maart a.s. dan zullen de genomineerden kort getoond worden tijdens de Assembly van 23 maart a.s. te Hoeven.
Daarna zal aan de genomineerden gevraagd worden een filmpje te maken voor de bekendmaking van de winnaars en de prijsuitreiking tijdens de District Conferentie van 1 juni in Bergen op Zoom. Dit filmpje zal getoond op worden op de website van ons District.