De drie Rotaryclubs in het oude Luxor

Een maal per jaar hebben de drie Rotaryclubs een bijeenkomst. Maandag 26 mei 2014 vond dit plaats in de oude Luxor bioscoop / discotheek op de Brink. Het officiële deel van de avond werd gevuld met de presentatie van het boek Tante Roosje, van Paul Glaser.

De gastheer van de avond was Rotary Noord, maar natuurlijk ook de eigenaar van LuxorPlaza, Ronald Dudok van Heel.

Macintosh HD:Users:yolandamergler:Pictures:iPhoto-bibliotheek.photolibrary:Masters:2014:05:26:20140526-230236:IMG_3123.JPG

Tijdens een bezoek aan Auschwitz ontdekt Paul Glaser in een vitrine een koffer uit Nederland met zijn achternaam erop. Dit is voor hem het moment om het familiegeheim te onthullen; de ontdekking van de Joodse identiteit van zijn familie en het verzwegen lot van tante Roosje.

Ondernemer Ronald Dudok van Heel eigenaar van Music and Lights begon als 15-jarige met een eigen drive-in disco dat op (school)feestjes optredens verzorgde. Deze passie is de geboren en getogen Deventenaar nooit meer kwijt geraakt. In 1998 besloot Ronald zijn passie voor muziek- en lichtproducties voort te zetten als zelfstandig ondernemer. Sinds 2014 is Ronald mede eigenaar van Brink 20 in Deventer.