Goede doelen Epe voor Epe bekend!

Lustrumeditie Epe voor Epe heeft goede doelen gekozen

De tiende editie van het succesvolle fietsevenement Epe voor Epe vindt 18 juni 2022 plaats. De tocht wordt georganiseerd door Inner Wheel en Rotary Club Epe. Dit jaar kunnen de fietsers kiezen tussen een korte route van 20 kilometer en een lange route van 30 kilometer door onze mooie gemeente. Entreekaarten kosten  12,50 euro per persoon. Ze worden verkocht voor vijf goede doelen.

De start van deze jubileumeditie is om 14.00 uur bij Veluwse Museum Hagedoorns Plaatse. Onderweg wordt een lunchpakket aangeboden door Jumbo van Andel. Bij terugkomst krijgen de fietsers een warme maaltijd van Ter Weele met een ijsje van IJssalon Roberto als toetje. Het geheel wordt met livemuziek omlijst.

Goede doelen verkopen zelf kaarten

De zorgvuldig gekozen goede doelen verkopen vanaf mei zelf entreekaarten. Angeneta Weenink, voorzitter van Epe voor Epe, benadrukt dat er echt iets wordt verwacht van de goede doelen. “Als jouw project is geselecteerd, verkoop je zelf kaarten voor onze fietstocht. De opbrengst wordt naar rato verdeeld over de geselecteerde doelen. Het is dus belangrijk om samen zoveel mogelijk kaarten te verkopen.”

Deelnemers aan de fietstocht kiezen zelf voor welk goed doel ze fietsen. De goede doelen van 2022 zijn:

·         Atletiekvereniging Cialfo, voor een sportframe

·         De Zonnebloem afd. Emst, Epe, Oene, voor speciale Zonnebloemfietsen

·         Stichting Vrienden van de Keizershof, voor een tuinset

·         Ruilwinkel Shop4nop Epe, voor opruimkasten en bakken

·         Stichting Apoldro ‘Het Vlinderhuis’, voor aanschaf van bloembollen voor de gehele gemeente.

Meer informatie? Surf dan naar de website www.epevoorepe.nl.