5 maart 2022 Renovatie tuin Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer voltooid

Het project “Renovatie van de tuin van de Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer” heeft in de winter een tijdje stil gelegen. Maar nu het mooi weer wordt hebben de kinderen grote behoefte aan spelen in de buitenlucht. Er moest dus iets gebeuren!

Met sponsoring van Aannemersbedrijf Meerland Bouw BV, Tuincentrum Suidgeest en RVE Hoveniers kon een fraai huisje worden aangeschaft. Leden van Rotary Haarlemmermeerlanden staken de handen uit de mouwen en hebben het huisje vandaag gemonteerd en geplaatst in de tuin van de Maatschappelijke Opvang.

Daarmee is het project nu voltooid en hopen we dat ouders en kinderen plezier in de tuin zullen hebben. En we zijn alle sponsors die dit mogelijk hebben gemaakt uitermate dankbaar!

Afbeelding met grond, persoon, gebouw, gereedschap

Automatisch gegenereerde beschrijving