Project Opknappen tuin Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer

Opknappen van de tuin van de Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer

Afgelopen week is een groep vrijwilligers van Rotaryclub Haarlemmermeerlanden weer actief aan de slag geweest in de tuin van de Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer. Er zijn planten in de perken geplaatst en een bank rond de imposante boom in het midden van de tuin. Het project is nog niet klaar, maar met deze inzet en de steun van onze sponsors Dura Vermeer, PARO, Fa. van Staveren en Meerland Bouw zijn we weer flink opgeschoten!

De Maatschappelijke Opvang Haarlemmermeer is een voorziening voor dakloze gezinnen met kinderen. De kortdurende opvang richt zich op zorg en/of hersteltrajecten van de gezinnen, om zo spoedig mogelijk te voorzien in een zo zelfstandig mogelijk bestaan.

Bij het complex aan de Hoofdweg in Hoofddorp hoort een tuin, waar de kinderen kunnen spelen. Deze tuin was heel erg hard toe aan een grondige opknapbeurt. Rotary Haarlemmermeerlanden besloot dat project op zich te nemen.

Afbeelding met persoon, buiten, staand

Automatisch gegenereerde beschrijving