Stichting Single Supermom

Eén van de goede doelen die door Rotary Haarlemmermeerlanden gesteund worden is Stichting Single Supermom.

Stichting Single SuperMom is opgericht in 2008 door Eva Yoo Ri Brussaard en biedt ondersteuning aan alleenstaande moeders en hun kinderen door het hele land. Hun doel is het versterken van de sociaaleconomische positie, het welzijn én het netwerk van alleenstaande moeders.

De activiteiten zijn gericht op drie thema’s: welzijn, geld en zorg. Drie essentiële zaken voor alleenstaande moeders om goed voor zichzelf en voor de kinderen te kunnen zorgen.

Onlangs organiseerde de stichting een activiteit in wijkcentrum de Amazone in Toolenburg, Hoofddorp. Een succesvolle bijeenkomst zoals blijkt uit bijgaande foto's, die ons werden toegestuurd door Rotarian Marjolein Steffens-van de Water.

Afbeelding met tafel, vloer, binnen, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijving Afbeelding met persoon, binnen, vloer, familie

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tekst, persoon, tafel, zitten