Succesvolle Seniorenvaartocht 3 juli 2022

De Seniorenvaartocht voor ruim 100 senioren uit de Haarlemmermeer, die op 3 juli 2022 werd gehouden was een groot succes. Met het mooie schip River Dream werd een tocht gemaakt over de Westeinder, Braasemermeer en Wijde Aa. Het weer werkte goed mee, en ook de lunch viel bij de gasten zeer in de smaak.

Na een vaartocht van vier uur werd weer aangelegd in Rijsenhout, waar de chauffeurs van Rotary alweer klaar stonden om de gasten naar huis te rijden. Bij het afscheid kreeg iedereen een foto en kleurige plant (gedoneerd door de Arendshoeve), mee naar huis.

Na twee jaren, waarin deze vaartocht door Corona niet kon doorgaan, was het heel fijn dat het eindelijk weer mogelijk was om dit te organiseren!

May be an image of 1 person and outdoors May be an image of 7 people and people standing

May be an image of 4 people