Ik wil eens kennismaken

Welkom bij de jongste Rotary Club van Nederland

"Dat de leden uit veel verschillende beroepsgroepen komen, maakt het interessant om samen te werken voor goede doelen. We zorgen ervoor dat er een leuke mix is tussen bedrijfsbezoeken, activiteiten en uiteraard gezellige bijeenkomsten met elkaar."

Marc Reuter, mede-voorzitter

~

"De activiteiten verschillen van handen uit de mouwen steken voor een goed doel, gezellig borrelen tot serieuze clubzaken. Dat in combinatie met een zeer gezellige groep mensen maakt het heel fijn om lid te zijn!"

Loes Könemann, mede-voorzitter

Onze Activiteiten

De club organiseert jaarlijks acties die geld genereren voor de financiering van grotere maatschappelijke projecten. Ook zetten wij ons actief in bij meer kleinschalige 'Doedagen'. Goed voor mens en milieu, maar ook voor het vergroten van de onderlinge verbondenheid.

Wyn & Spysavond 2024

Wij organiseren op vrijdag 5 april 2024 voor de tweede keer een smakelijke benefiet Wyn & Spys avond, waarvan wij dit jaar de opbrengst schenken aan Stichting Het Vergeten Kind. Want ieder kind moet gewoon kind kunnen zijn.

Vorig jaar konden wij bijdragen aan 50 verjaardagsboxen voor kinderen uit arme gezinnen via Stichting Jarige Job

Aanmelden kan nog tot vrijdag 22 maart a.s.

Ik meld mij aan!

Bijeenkomsten

Wij doen de dingen graag een beetje anders. Onze club is er voor jonge professionals en sluit aan bij hun manier van leven. We hanteren de kerngedachte van Rotary, maar richten de club in op onze eigen, flexibele manier: laagdrempelig, met veel aandacht voor het teamgevoel.

Onze bijeenkomsten zijn tweewekelijks, op een donderdagavond. Soms onder het genot van een hapje, vaak met een drankje. Vriendschap, kennis delen en onze wereld vergroten zijn belangrijke pijlers van ons programma. We ondernemen groepsactiviteiten, de leden verzorgen presentaties, een bedrijfsbezoek, of we nodigen een interessante gastspreker uit.

En wij steken onze handen uit de mouwen om een positieve bijdrage te leveren aan onze samenleving. Dat varieert van kleinere, hands-on activiteiten tot grotere fundraising projecten.

Samen kom je verder.

Ik wil kennismaken

Waarom Rotary?

Rotary is geen businessclub. Natuurlijk komt het voor dat leden zakelijk iets voor elkaar kunnen betekenen, maar wij zien dat als een bijzaak. Je wordt lid van een Rotary club om andere redenen.

Omdat het een gevarieerd, interessant netwerk is dat inzicht biedt in verschillende mensen, culturen en organisaties. Omdat het je blik verruimt, je nieuwe dingen laat ontdekken én omdat je je met anderen wilt inzetten voor goede doelen. Samen iets voor de maatschappij betekenen, dat is waar Rotary om draait. Vandaar de naam 'serviceclub'.

Als lid van Rotary gaat er letterlijk een wereld voor je open. Na het onstaan in 1905 is Rotary uitgegroeid tot een wereldwijde gemeenschap. Waar je ook komt, de kans is groot dat er een lokale Rotary Club is.

En het mooiste is, je bent overal welkom.

Ik wil meer informatie

Je bent van harte welkom om een bijeenkomst bij te wonen!