Contactavond voor senioren

CONTACTAVOND VOOR SENIOREN

Dit jaar organiseert Rotary Club Houten voor de laatste keer een contactavond voor senioren, waaronder ook dit jaar diverse personen uit de Houten en de kleine kernen. Vijftig senioren die door mantelzorg, fysieke of andere omstandigheden weinig de deur uit kunnen, worden in Restaurant De Engel verwend met een diner.

Seniorendiner in Heino: gezellig samenzijn voor ouderen – Raalte Koerier

Doel van de contactavond is om senioren die door verschillende oorzaken niet vaak meer naar buiten kunnen, gelegenheid te geven elkaar te ontmoeten en contact te maken met anderen. Rotary Club Houten en Restaurant De Engel organiseren het evenement met behulp van Santé Partners, de Zonnebloem Houten en de Zonnebloem Schalkwijk.

Leden van de Rotary halen de genodigden met hun eigen auto thuis op en brengen hen na afloop ook weer veilig thuis. Daarnaast zal een aantal Rotaryleden, gekleed in smoking, omgedoopt tot obers worden.
Tijdens het diner wordt er voor muzikale omlijsting gezorgd.