Dinsdag 26/3: online open avond Rotaryclub Leefklimaat met Michel Porro, co-auteur van De Klimaat Almanak

Dinsdag 26 maart 19.30 uur:  Online open avond Rotary Club Leefklimaat met Michel Porro, co-auteur van De Klimaat Almanak

Michel Porro wordt geinterviewd door Rutger Mazel, journalist en lid van Rotaryclub Leefklimaat.

Tegelijk is het een mooi moment eens kennis te maken met de dynamiek van Rotary en deze online club in het bijzonder.

Het interview zal uit twee delen bestaan. Het eerste deel is gericht op de 'upbeat' en positieve beschrijving van hoe en waarom Michel - in het dagelijks leven fotograaf - met volle overgave aan The Carbon Almanac en de Klimaatalmanak heeft meegewerkt. Er is een wereld aan kennis over klimaatverandering voor hem opengegaan. Het tweede deel zal gaan over Michel's bevindingen toen hij erachter probeerde te komen of de aangedragen oplossingen wel leiden tot een happy ending van de samenleving waarin we nu leven. Een van de belangrijkste onzekerheden voor de komende jaren is of de bevolking bereid of psychologisch in staat zal zijn om zich aan te passen aan een neerwaartse verschuiving in de huidige geopolitieke status van hun landen. Welke conclusie zal Michel Porro hieruit trekken?

Online bijwonen? Stuur een mail naar: RCleefklimaat@gmail.com. Meedoen is gratis!