Hoera! Onze club is een half jaar jong!

Onze Rotaryclub is vandaag 6 maanden jong en actiever dan ooit. We hadden al vele zeer interessante sprekers (online) over het thema Leefklimaat en milieu. We droegen bij aan de Shelterbox-actie na de aardbeving in Syrie en Turkije en gingen al samen op pad om de bossen van Austerlitz te ontdoen van (zwerf) afval en -plastic. De Great Green Wall is een internationaal project dat we mede ondersteunen.

Als jonge club willen we graag groeien in ledental en nog meer leren. Van elkaar en van anderen, over hoe we samen zorgen voor een duurzame en groene wereld.

Wil jij deel uitmaken van deze diverse groep mensen en actief worden in de online, thema-Rotaryclub Leefklimaat? Dat kan! Sluit je aan, doe mee met een lezing of geef een lezing.  Mail naar rcleefklimaat@gmail.com