Rotary Bedrijvensportdag 2011 kent alleen maar winnaars

Rotary Bedrijvensportdag 2011

Traditie

Voor de 14e keer organiseerde de Rotaryclub Leusden c.a. de Bedrijvensportdag in de Korf in Leusden.

Voor teambuilding hoefde u niet naar de Ardennen, maar kon u dichtbij in Leusden blijven. Een middag waarin samenwerking en resultaatgerichtheid in dienst stonden van gezelligheid en het goede doel.

Gezellig

Het werd als vanouds een gezellige middag met veel spektakelspelen, fanatieke sporters, prachtige smashes, mooie momenten, geweldige strikes, een heerlijke BBQ en veel opgewekte gezichten.

Deelnemers en sponsors

De volgende bedrijven zorgden ervoor dat het de hele middag een volle bak was in de Korf:

Pon's Automobielhandel

Bloemendal Bouw B.V.

Arag Rechtsbijstand

Assum Delft advocaten

HoogeveenLuigjes Accountants & Belastingadviseurs

Beweging 3.0

Service Apotheek Leusden

Rotaryclub Wetter Herdecke Ruhrtal

Conferentiehotel ISVW

Stichting De Boom

Eikelboom & De Bondt Fiscaal Financieel Adviseurs

Theo Meijer Sport

Rabobank Amersfoort e.o.

Zin-Café

C1000 Wahle

·

Van Schoonhoven Infra B.V.

Deloitte

Winnaar

De Rotary Bedrijvensportdag 2011 werd gewonnen door de Rabobank Amersfoort e.o.

Nog meer winnaars

Maar de echte winnaars zijn natuurlijk de Goede Doelen waaraan de Rotaryclub Leusden c.a. dankzij de opbrengst van de Bedrijvensportdag steun kan blijven geven. Dit jaar worden lokale activiteiten ondersteund, waarbij de Rotaryclub Leusden nadrukkelijk zelf ook betrokken is:

·

de Matchbeurs van Contactpunt MBo Leusden waarbij maatschappelijk organisaties en het bedrijfsleven uit Leusden een match met elkaar maken, om zo iets voor elkaar te betekenen

·

de Beroepenmarkt voor leerlingen uit de examenklassen uit het voortgezet onderwijs in Amersfoort e.o.

·

de Snuffeldag voor kinderen uit groep 8 van alle basisscholen uit Leusden en Achterveld.

Opbrengst

Dankzij de sportieve deelname van de bedrijven en sporters aan de Rotary Bedrijvensportdag 2011 kon de Rotaryclub Leusden c.a. de Goede Doelen pot met € 6000 vullen.

15e editie

De 15e editie van de Bedrijvensportdag staat ook al weer gepland: vrijdag 30 maart 2012. Noteert u hem alvast in uw agenda? Wij zien u dan graag strijden om de eer en de prijzen.