Lachende gezichten tijdens de Rotary Bedrijvensportdag 2014

Rotary Bedrijvensportdag 2014

Traditie

Tijdens de 17e Bedrijvensportdag heeft een aantal bedrijven uit Leusden en omgeving een mooi bedrag bij elkaar gesport voor ontwikkelingsorganisatie Macheo in Kenia. Deze organisatie zet zich in voor een verbetering van de gezondheidszorg, gezinsondersteuning en onderwijs in de plaats Thika, even ten noorden van de Keniaanse hoofdstad Nairobi.

In totaal bedroegen de sponsor- en deelnamegelden voor deze sportdag bijna € 4000. Hiermee sport het Leusdense bedrijfsleven in deze moeilijke tijden opnieuw een fors bedrag bij elkaar om de kinderen in Thika, Kenia een kans in het leven te geven.

Gezellig

Het werd als vanouds een gezellige middag met veel spektakelspelen, fanatieke sporters, prachtige smashes, mooie momenten, geweldige strikes, een heerlijke BBQ en veel opgewekte gezichten.

Deelnemers en sponsors

De volgende bedrijven zorgden ervoor dat het de hele middag een volle bak was in de Korf:

Pon's Automobielhandel (2 teams)

HoogeveenLuigjes

ARAG Rechtsbijstand

Beweging 3.0 Hamersveld

Beweging 3.0 St. Joseph

Apotheek De Tolgaarde

Bloemendal Vastgoed BV

Heijmans

Deloitte

Gemeente Leusden

ABN AMRO

Rotaryclub Wetter Herdecke Ruhrtal

Eikelboom & De Bondt Fiscaal Financieel Adviseurs

Rabobank Amersfoort e.o.

ByFocus Interim Management & Consultancy

C1000 Wahle

Bakkerij Kletersteeg

Winnaar

De Rotary Bedrijvensportdag 2014 werd gewonnen door de Pon's Automobielhandel. Gefeliciteerd!

Nog meer winnaars

Maar de echte winnaars zijn natuurlijk de kinderen van Macheo waaraan de Rotaryclub Leusden c.a. dankzij de opbrengst van de Bedrijvensportdag steun kan blijven geven.

18e editie

De Rotary Bedrijvensportdag 2015 staat al weer op stapel. Op vrijdag 17 april 2015 gaan we met een vernieuwde opzet sporten bij Theo Meijer Sport.