Tijdens Bedrijvensportdag 2012 scoort iedereen

Rotary Bedrijvensportdag 2012

Traditie

Voor de 15e keer organiseerde de Rotaryclub Leusden c.a. de Bedrijvensportdag in de Korf in Leusden.

Voor teambuilding hoefde u niet naar de Ardennen, maar kon u dichtbij in Leusden blijven. Een middag waarin samenwerking en resultaatgerichtheid in dienst stonden van gezelligheid en het goede doel.

Gezellig

Het werd als vanouds een gezellige middag met veel spektakelspelen, fanatieke sporters, prachtige smashes, mooie momenten, geweldige strikes, een heerlijke BBQ en veel opgewekte gezichten.

Deelnemers en sponsors

De volgende bedrijven zorgden ervoor dat het de hele middag een volle bak was in de Korf:

Pon's Automobielhandel

AFAS Software

ARAG Rechtsbijstand

AssumDelft advocaten

Beweging 3.0

Service Apotheek Leusden

Gemeente Leusden

Rotaryclub Wetter Herdecke Ruhrtal

Conferentiehotel ISVW

Stichting De Boom

Eikelboom & De Bondt Fiscaal Financieel Adviseurs

Theo Meijer Sport

Rabobank Amersfoort e.o.

Zin-Café

C1000 Wahle

Van Schoonhoven Infra B.V.

Deloitte

Bakkerij Kletersteeg

Winnaar

De Rotary Bedrijvensportdag 2012 werd gewonnen door Pon's Automobielhandel. Gefeliciteerd!

Nog meer winnaars

Maar de echte winnaars zijn natuurlijk de Goede Doelen waaraan de Rotaryclub Leusden c.a. dankzij de opbrengst van de Bedrijvensportdag steun kan blijven geven. Dit jaar gaat de opbrengst naar het Macheo Children's Centre in Kenia.

Opbrengst

Dankzij de sportieve deelname van de bedrijven en sporters aan de Rotary Bedrijvensportdag 2012 kon de Rotaryclub Leusden c.a. de Goede Doelen pot met € 6000 vullen.

16e editie

De 16e editie van de Bedrijvensportdag staat ook al weer gepland: vrijdag 5 april 2013. Noteert u hem alvast in uw agenda? Wij zien u dan graag strijden om de eer en de prijzen.