Jaap Spakman 50 jaar Rotary lid

Jaap Spakman 50 jaar lid

Afbeelding met vloer, persoon, binnen, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingOp 4 mei 2021 was het precies 50 jaar geleden dat Jaap Spakman lid werd van onze Rotaryclub. Hij werd door voorzitter José Oosthoek en de aankomend voorzitter Harry Thijssen verrast met een bezoek en zij overhandigden hem naast gelukwensen een oorkonde en champagne. Een lidmaatschap van veertig jaar komt nog wel eens voor, maar vijftig jaar is erg zeldzaam.

Jaap, die op 5 mei zijn 84ste verjaardag vierde, is gedurende zijn werkzame leven altijd in de internationale meubelbranche actief geweest en zei zijn lidmaatschap altijd waardevol te hebben gevonden en dat nog steeds zo ervaart. “In de afgelopen vijftig jaar heb ik binnen Rotary mooie dingen meegemaakt”, aldus de overrompelde jubilaris. “We hebben met de club kunnen bijdragen aan de samenleving, vanuit ons beroep, door onze kennis en kunde of door tijd en energie te steken in de doelstellingen van Rotary. Bovendien zijn er vriendschappen gesloten die me zeer dierbaar zijn, elke week kijk ik nog steeds uit naar de bijeenkomst. Hopelijk kan dat gauw weer in elkaars fysieke aanwezigheid.”