Kerst met de Rotary 2023

Kerstconcert van Rotaryclub Oosterwolde:

een mooie avond!

Onder het motto “met Kerst vier je het samen…” organiseert serviceclub Rotary Oosterwolde op woensdagavond  13 december 2023 wederom een sfeervol en feestelijk kerstconcert in Het Anker in Oosterwolde.

Serviceclub Rotaryclub Oosterwolde biedt aan om mensen op te halen en thuis te brengen.

De muziek wordt dit jaar verzorgd door het Berkoper Popkoor o.l.v. Carola Tavenier.

Rotaryclub Oosterwolde organiseert dit evenement al sinds 2018 voor inwoners van Ooststellingwerf die in deze donkere dagen voor kerst wel een lichtpuntje kunnen gebruiken. Te denken valt aan ouderen, alleen gaanden en alleenstaanden.

Inloop is vanaf 18:30 uur met koffie en thee en iets lekkers.

Het concert start om 19:00 uur. Na afloop wordt er een hapje en een drankje aangeboden.

Toegang is  gratis.

Heeft u vervoer naar het concert nodig?    Via Scala kunt dit melden (0516-567220), leden van Rotaryclub Oosterwolde zorgen dan voor vervoer.