2023 De Koele met Queen the Music

EEN UITVERKOCHT THEATERSHOW QUEEN DE MUSIC

Rotary Oosterwolde mag terugkijken op een hele geslaagde avond vol adembenemende live muziek.

Queen de Music was een waar succes.

De band bracht bekende nummers zoals Bohemian Rapsodi, I want it all, We are the Champions en Radio Gaga waar de bezoekers van de Koele voor uit hun stoelen kwamen.

De sfeer zat er daarmee goed in. De band bracht ook een aantal wat onbekende experimentele nummers die ook daarmee zeker het geluid van Queen, de grootste rockband aller tijden en Freddy Murcery lieten horen en juist daarmee ook de diversiteit en kracht van de band en de Theatershow weergaven. Bij sommige nummers zat het publiek ademloos te luisteren en klonk er na afloop een daverend applaus.

Met 900 bezoekers was het openluchttheater “De Koele” volledig uitverkocht.

De vele sponsoren worden heel erg bedankt want daardoor kan bijna de volledige opbrengst van de kaart verkoop naar het goede doel “Healthy kids” Ooststellingwerf.

Het Healthykids project heeft als doelstelling de gezondheid van kinderen te bevorderen.

Dit doen we door het promoten van een gezonde leefstijl en daarmee obesitas tegen te gaan. Met Healthy Kids Ooststellingwerf maken kinderen van de kinderdagopvang en basisschoolleerlingen op een speelse manier kennis met een gezonde leefstijl. Er wordt fruit uitgedeeld, er worden kookworkshops gegeven, elke week mag een kind een beweegkoffer meenemen naar huis, er worden dans-clinics georganiseerd en ga zo maar door.

Kinderen die gezond eten en genoeg bewegen, zijn minder vaak ziek, concentreren zich beter, zitten lekkerder in hun vel en presteren uiteindelijk beter.

Benieuwd wie er volgend jaar gecontracteerd wordt?

Volg ons op facebook of instagram of houdt de website in de gaten.