Discon 1600

discon

ONTDEK DE ANDERE KANT VAN DE STAD. MELD JE NU AAN VOOR DE DISCON 2019.

Graag ontmoeten we je op onze DistrictsConferentie op zaterdag 25 mei as in Rotterdam!

Rotterdam is als geen andere stad in Nederland een levend laboratorium waar we met elkaar uitvinden hoe de stad van de toekomst eruit moet gaan zien. Tijdens deze bijzondere Discon, die zich helemaal afspeelt in Rotterdam Zuid, maken we kennis met minder voor de hand liggende, soms ‘rafelige’ kanten van de stad. Vanuit de iconische Maassilo presenteren we je een spannend en gevarieerd programma.

Hoofdspreker is landschapsarchitect Adriaan Geuze, die zijn visie zal geven op de inrichting van een stad waar niemand in de meerderheid is.

Het middag-keuzeprogramma brengt ons (per bus of boot) op onverwachte plekken en laat ons kennismaken met een aantal eigenzinnige stadsprojecten. Je kunt kiezen uit een reis naar de Scheppende Stad, de Bloeiende Stad of de Gezonde Stad.

We zijn trots op het inspirerende programma dat door de drie Rotterdamse clubs Alexander, Nieuwe Dag, en Kralingen is voorbereid.

Aanmelden

Kom je ook? Breng gerust een familielid, vriend of geïnteresseerde in Rotary mee en meld je aan op de website rotary-discon2016.nl

Laten we elkaar met Rotary inspireren op 25 mei, samen met de stad in Rotterdam…

Tot 25 mei...!