december 2010 Kerst middag voor alleenstaanden

Kerstmiddag voor alleenstaanden 2010

Woensdag 29 december 2010 organiseerde Doortje Bekkers voor de vierde keer voor de alleenstaanden en kinderloze paren weer een gezellige middag tussen kerst en oud & nieuw.

2010 duo hijmweej.jpg

In zaal de Potter waren 100 genodigden die een gezellige middag gehad hebben. Ze werden ontvangen met koffie met een plak stroopwafelcake en daarna allemaal 1 consumptie vanuit de organisatie. Na een toespraak van Doortje en de Burgemeester kreeg Duo Heimweej iedereen zo ver dat ze inhaakten en meezongen op de nummers van toen.

Rond half vijf was er een compleet buffet, keuze uit 2 soepen vooraf, een uitgebreid stamppotten buffet met allerlei soorten stamppot, vlees en balkenbrij. Daarna nog een dessertbuffet. Kok Mari en eigenaar Theo Potjes van zaal de Potter hadden zich weer flink uitgesloofd om voor iedereen een heerlijke maaltijd neer te zetten.

Als afsluiting ontving Doortje een grote bos bloemen, uit handen van Cora Raaijmakers, de voorzitter van Rotaryclub Schaijk – Land van Ravenstein voor haar prachtige initiatief om deze middag te organiseren.

Naast Doortje, haar zoons en Martien Albers had Rotaryclub Schaijk – Land van Ravenstein gezorgd voor een groot aantal vrijwilligers (jong en oud) om te helpen bij bv. het halen en brengen van de ouderen die slecht ter been zijn, het oberen en serveren. Ook werd door hun de afwas gedaan. Daarnaast waren er ook 2 jonge dames van het Maaslandcollege die hun maatschappelijke stage die middag liepen, onder begeleiding van Doortje zelf.

Conclusie: een bijzonder geslaagde middag en iedereen heeft genoten.
Volgend jaar weer hopen we….. dat was de reactie van de meeste bezoekers.

2010 uitnodiging.jpg