Donaties

ROTARY SCHOONHOVEN DONATIES WIJNPROJECT 2015

Onlangs werden een tweetal organisaties in het zonnetje gezet door Rotaryclub Schoonhoven. Dit gebeurde in Natuurmuseum De Wielewaal van familie Rijneveld.

Ieder jaar houdt de Schoonhovense serviceclub een wijnbottelproject waarbij de netto opbrengst naar lokale of regionale doelen gaat. Dit jaar besloot Rotary te kiezen voor het Natuurmuseum om middelen beschikbaar te stellen met als doel een ree (aangereden en afkomstig uit onze streek) te laten opzetten.

In het museum werd dit nieuwe ‘museumstuk’ onthuld en overhandigd door Rotaryvoorzitter Teja Ras in bijzijn van leden van Rotary. Daarnaast ontving toneelvereniging Arto Post Laboro uit Schoonhoven een cheque van € 1.000. Deze toneelvereniging wil deze extra middelen inzetten voor jeugdtoneel. Zowel De Wielewaal als Arto Post Laboro reageerden zeer verheugd op de bijdrage.

Op de foto overhandigt Rotary Schoonhoven voorzitter Teja Ras (midden) symbolisch een cheque voor de opgezette ree aan de heer en mevrouw Rijneveld.

..en dit is het resultaat

Op de foto overhandigt Rotary Schoonhoven voorzitter Teja Ras (midden) symbolisch een cheque voor het jeugdtheater aan twee bestuurders van Arto Post Laboro Peter van Minnen (voorzitter, uiterst links) en Rob Lelieveld (penningmeester, rechts).

RTV Krimpenerwaard maakte van de gelegenheid een leuke film, die kunt u hier terugkijken. De verschillende bestuurders vertellen in de film meer over de (eigen) organisatie. https://www.youtube.com/watch?v=oVJaQIimU5I