Wijnproject 2019

Rotary wijnactie 2019

Webmaster

De opbrengst van de wijnactie van Rotary Schoonhoven is dit jaar voor Team Krimpenerwaard, dat zich in juni 2020 voor de derde keer in successie namens de regio in zal zetten tijdens Alpe d'HuZes. De leden van de Rotary selecteerden de wijn zelf: een rode Tempranillo Bobal 2018 uit Spanje en een witte Chenin Sauvignon 2018 uit Zuid-Afrika. De wijn wordt verkocht onder de naam 'Uyt 't Silveren Vat', waarmee wordt verwezen naar de Zilverstad.

Donderdag 31 oktober 2019 staken de leden de handen uit de mouwen om honderden (1.200) flessen wijn te bottelen en te voorzien van de speciaal ontworpen zilverkleurige etiketten. Aan het einde van een lange avond stonden de dozen klaar om verkocht te worden.De wijn kan, zolang de voorraad strekt, besteld worden via www.teamkrimpenerwaard.nl Het team hoopt uiteraard op een groot succes, zodat KWF Kankerbestrijding, het doel van Alpe d'HuZes, met een mooi bedrag kan worden verblijd.

C:\Users\Gebruiker\Pictures\Rotary\2019 wijnproject\IMG-20191101-WA0000.jpg

Maurits Mooij nam namens het team uit handen van Jan Paul Matze (Rotary Schoonhoven) de eerste fles in ontvangst.