xx

Project clubjaar 2023-2024

Rotaryclub Het Hogeland heeft in het clubjaar 2023-2024 het doel geld te werven voor Stichting Leergeld Het Hoogeland

Stichting Leergeld Het Hoogeland richt zich op kinderen uit gezinnen met geldzorgen. Deze kinderen dreigen door de financiële situatie buiten de boot te vallen als het gaat om binnen- en buitenschoolse activiteiten. De Stichting zet zich in voor deze kinderen in de leeftijd van 4 tot 18 jaar. Hun missie is dat elk kind kan meedoen. Want nu meedoen is later meetellen in de maatschappij!

Het kan hier gaan om schoolspullen, muziekles of een lidmaatschap bij een sportvereniging. Stichting Leergeld Het Hoogeland biedt de kinderen een opstapje, waardoor ze toch deel kunnen nemen, kennis kunnen opdoen en vaardigheden kunnen ontwikkelen.

Special

Aurora Roadtrip 2024 vindt plaats van 4 t/m 13 januari 2024. Team Bobo (deelnemers Martin Boeije en Henk Bolhuis – zijn allebei lid van een Rotary Club) rijden mee in het koude Scaninavië. Zij proberen iedere km van hun gave roadtrip €1,= te doneren aan het goede jaardoel Stichting Leergeld Het Hoogeland van Rotaryclub Het Hogeland.

Naar de Bollen 2024

Het evenement Naar de Bollen vindt plaats op Koningsdag – 27 april. De hoofdmoot van de opbrengst van dit evenement komt ten goede aan het project “Stichting Leergeld Het Hoogeland”