Opbrengst Golftoernooi 2021

Voor het eerst in de geschiedenis was het jaarlijkse golftoernooi in september in plaats van juni, vanwege corona. Dat mocht echter de pret niet drukken.

Het was een super dag met twaalf flights die streden om de wisselbokaal en om mooie prijzen. Ook het weer was voortreffelijk, zodat de veiling en de borrel buiten op het terras konden plaatsvinden.

Zoals ieder jaar maken de leden van onze club ’s morgens de lunchpakketten en zorgen we dat de deelnemers in de baan ook voorzien worden van een natje en een droogje.

Na de wedstrijd en de prijsuitreiking werd een veiling gehouden van items die door onze leden, bedrijven en particulieren beschikbaar waren gesteld.

De golfdag heeft dankzij de deelnemers aan de wedstrijd en de veiling € 12.500 opgebracht. Het geld gaat naar stichting Wooninitiatief Wijchen en naar stichting Mamita Alice in Peru.