Huidige goede doelen

Hospice Zeewolde, een burgerinitiatief

Het realiseren van een plek waar Zeewoldenaren hun laatste levensfase kunnen doorbrengen. Op dit moment zijn we hiervoor nog aangewezen op Nijkerk, Harderwijk of zelfs verder weg. Hoe fijn zou het zijn als een dergelijke plek er ook in Zeewolde zou zijn! Als je in Zeewolde geleefd hebt is het ook fijn dat er een plek is om te overlijden, als dat thuis niet kan.

Website Hospice Zeewolde

Toon Hermans huis

Kanker heb je nooit alleen, ook niet in Zeewolde. Kanker raakt 1 op de 5 mensen in deze wereld. Het Toon Hermans huis ondersteunt patiënten, hun naasten en nabestaanden. Hier ontmoeten lotgenoten elkaar en praten, zwijgen, lachen en huilen. Er werken geschoolde vrijwilligers die deze mensen ondersteunen in gesprekken of met activiteiten. Het bezoek aan het inloophuis Toon Hermans in Zeewolde neemt toe. Het huis en de activiteiten worden niet gesubsidieerd maar kosten wel geld. Wat binnenkomt via vrijwillige bijdragen, sponsoring en donaties. Draagt u ook een steentje bij?

Website Toon Hermans huis

IDPZ staat voor Interkerkelijk Diaconaal Platform Zeewolde

Al vele jaren ondersteunen zij mensen in onze gemeente, ongeacht hun kerkelijke achtergrond, die het financieel niet breed hebben. Tijdens Kerst worden er 350 kerstpakketten samengesteld en uitgedeeld, en met Pasen zijn dat er 250. Zomers ontvangen ongeveer 70 kinderen, uit gezinnen met beperkte financiële middelen, waardebonnen om schoolspullen te kopen. Om dit alles mogelijk te maken, is financiële steun onmisbaar.

Website IDPZ

U heeft een vraag over sponsor worden? Vul het contactformulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Vraag over sponsering

Wilt u graag bijdragen aan deze goede doelen? Doe dan een gift via het sponsorformulier.

Alvast hartelijk dank voor uw ondersteuning!

Sponsorformulier