Commissies

Onze club is actief betrokken bij verschillende initiatieven en projecten, waarbij diverse commissies, bestaande uit enkele leden, zich jaarlijks richten op specifieke speerpunten. Hieronder ziet u een korte samenvatting van de diverse commissies met achtergrondinformatie.

Community Service

Deze commissie binnen Rotary Club Zeewolde organiseert en ondersteunt projecten die gericht zijn op het verbeteren van de levenskwaliteit binnen onze lokale gemeenschap.

Achtergrondinformatie Community Service

Commissie Jeugd

Rotary Club Zeewolde is sterk betrokken bij programma's die gericht zijn op het ondersteunen en ontwikkelen van jongeren.

Achtergrondinformatie Commissie jeugd

Commissie Internationaal

Rotaryclub Zeewolde is ook betrokken bij internationale ontwikkelingsprojecten die zich richten op het verbeteren van de levensomstandigheden van mensen in achtergestelde gebieden over de hele wereld. Met de zusterclub in Werl, Duitsland ondernemen zij ook gezamenlijke projecten.

Achtergrondinformatie Commissie internationaal

Commissie Fellowship

Rotary Club Zeewolde organiseert sociale evenementen, bijeenkomsten en activiteiten die de onderlinge band tussen de leden versterken. Deze commissie speelt een belangrijke rol in het bevorderen van vriendschap en teamgeest onder de Rotarians.

Achtergrondinformatie Commissie fellowship

Commissie Leden

Deze commissie richt zich op het welzijn en de betrokkenheid van de leden en oriënteert zich op nieuwe aanwas van leden. Ze zorgen voor een warm welkom voor nieuwe leden, begeleiden hen tijdens hun Rotary-ervaring en bieden ondersteuning bij eventuele vragen of problemen.

Achtergrondinformatie Commissie leden

Commissie PR en communicatie

De commissie PR en communicatie binnen Rotary is verantwoordelijk voor het bevorderen van de zichtbaarheid en het imago van de club, zowel binnen de gemeenschap als daarbuiten.

Achtergrondinformatie Commissie PR en communicatie