Hartveilig Zuidplas deze maand een feit!

Deze maand worden de laatste AED’s geplaatst en is de gemeente Zuidplas echt een hart-veilige gemeente. Een actief oproepsysteem, veel burgerhulpverleners en voldoende AED’s die dag en nacht bereikbaar zijn zorgen ervoor dat een slachtoffer met een hartstilstand binnen 6 minuten de juiste hulp krijgt (de zogenaamde 6-minuten zone). Onze dank gaat uit naar Rotary Zuidplas Santa Run, alle deelnemers aan de Santa Run, EHBO verenigingen, HartslagNu, Firma Stan en de werkgroep, alle vrijwilligers,burgerhulpverlener,s de hoofdsponsoren Ortho Innovatief en STEBRUen alle andere bedrijven uit Zuidplas die gesponsord hebben.

foto vlnr:
Ton Bakker (firma Stan),wethouder Daan de Haas, Arie van Tienhoven (firma Ortho Innovatief), Jan Leydes (voorzitter Rotary Zuidplas), Judith Fledderus (firma Stebru)