Aftrap Santarun met 2e kamerlid Tamara van Ark

vlnr: 2e kamerlid Tamara van Ark, Directeur Ortho Innovatief (hoofdsponsor Santarun) Arie van Tienhoven en Voorzitter Rotaryclub Zuidplas Freerk van Rossem

Woensdag 27 september jl. vond bij Rotaryclub Zuidplas de officiële aftrap plaats van de Santarun, die dit jaar plaats zal vinden op zaterdag 16 december. Niemand minder dan 2e kamerlid Tamara van Ark kreeg de eerste kerstpakken uitgereikt. Ook werd deze avond de hoofdsponsor bekend gemaakt: Ortho Innovatief, Social Enterprise en winnaar van de ondernemersprijs Midden Holland 2016. Vorig jaar vond de eerste Santarun plaats; een groot succes met ruim 500 lopers. De toon is hiermee gezet en dit jaar gaat de organisatie dan ook voor het dubbele aantal: 1.000 lopers! Tamara van Ark nam niet alleen de kerstpakken in ontvangst, maar gaf de leden deze avond ook een kijkje achter de schermen van de Tweede Kamer.