Week van de Open Clubbijeenkomsten

Afbeelding met Lettertype, tekst, logo, Graphics

Automatisch gegenereerde beschrijving

Kom kennismaken met Rotary Club Zuidplas.

Op woensdagavond 20 maart 2024 organiseert Rotary Club Zuidplas een open clubbijeenkomst om mensen op een laagdrempelige manier kennis te laten maken met Rotary.

Naast het bijwonen van gezellige en informatieve avonden bieden de leden van Rotary hun actieve hulp aan door dienstbaar te zijn aan de samenleving en maken dit in de praktijk ook zichtbaar. Niet alleen door het mede opzetten van (fundraising)projecten, maar ook door het ter beschikking stellen van hun (vak)kennis en netwerk.

Rotary Zuidplas heeft in de Gemeente Zuidplas meerdere malen de Rotary Santa Run georganiseerd waarmee geld is opgehaald voor o.a. het LeontienHuis en het inloophuis Camino. Dit jaar probeert Rotary Zuidplas met het project Window-to-the-World in de gemeente een steentje bij te dragen aan gelijke kansen voor ieder kind.

Inwoners van de Gemeente Zuidplas die geïnteresseerd zijn in het bijwonen van een Clubavond zijn, na aanmelding, van harte welkom op woensdag 20 maart om 18.30 uur in Restaurant Muller&Co, Kerklaan 13-15, Nieuwerkerk aan den IJssel.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Freerk van Rossem, secretaris Rotary Club Zuidplas via 06-26076961. Aanmelden kan naar secretarisrcz@gmail.com. Meer informatie over Rotary op www.rotary.nl.

Afbeelding met persoon, buiten, groep, rood

Automatisch gegenereerde beschrijving