Cultuurkeuken groot succes!

De Cultuurkeuken = Groot succes!

Op zaterdag 30 mei 2020 vond al weer de laatste editie plaats van ‘De Cultuurkeuken aan huis’. Deze keer werden er ca 130 maaltijden bezorgd aan mensen in de gemeente Zuidplas. De Cultuurkeuken is een buurtrestaurant in jongerencentrum ’t Blok, waar mensen met een kleine beurs één keer per maand terecht kunnen voor een avond ontspannen en gezellig dineren. Door de coronamaatregelen kon deze activiteit niet plaatsvinden in ’t Blok en kwamen de vrijwilligers van ’t Blok met het mooie idee om maaltijden te gaan bezorgen. Nu de maatregelen iets versoepeld zijn, hoopt De Cultuurkeuken na de zomer de deuren in het jongerencentrum weer te kunnen openen.

Ook dit keer werden de maaltijden bezorgd door leden van Rotaryclub Zuidplas. De organisatie kijkt zeer tevreden terug op de 4 edities, waaronder één speciale paaseditie. In totaal werden er ruim 400 maaltijden en ca 70 paaspakketjes aan huis bezorgd. Gezien alle positieve reacties was het de inspanning dubbel en dwars waard! Houd http://www.welzijnzuidplas.nl/ in de gaten voor de volgende editie van De Cultuurkeuken

A group of people standing in front of a store

Description automatically generatedA group of people posing for a photo

Description automatically generated