Topspreker en verrassing op Rotary avond voor sponsoren Santarun

Foto: Bram Huibers (links) met Stichting Nederland Reanimeert en aantal leden Rotaryclub Zuidplas

Woensdag 6 december jl. waren sponsoren van de Santarun te gast op een clubavond van de Rotary. Spreker Bram Huibers heeft een indrukwekkende carrière in de detailhandel achter zich (o.a. topman bij Intergamma, Retailnet, Praxis en Formido, Blokker Holding) en is al jaren lid van Rotaryclub Zuidplas. Hij gaf deze avond een presentatie over de retail en de ontwikkelingen in de afgelopen 50 jaar. De Nederlandse retail verandert in razend tempo en naast een terugblik in de geschiedenis, vertelde Dhr. Huibers ook over de mogelijke ontwikkelingen in de nabije toekomst. De avond werd afgesloten met een bezoek van Stichting Nederland Reanimeert, die alle aanwezigen dankte voor de grote inzet voor een hartveilige gemeente, middels de organisatie van de Santarun die as. zaterdag 16 december plaatsvindt.