RYLA 2016 IN AMSTERDAM

ryla

Op 11 en 12 maart 2016 vindt de RYLA 2016 in Amsterdam plaats. In één weekend krijgen circa 25 jonge talenten de kans om hun leiderschapskwaliteiten te ontwikkelen. Regio Amsterdam-Buitengewoon van ons District organiseert dit unieke weekend samen met de multinational AVG Technologies en de Vrije Universiteit Amsterdam.

RYLA 2016 in Amsterdam!

De 25 high potentials dompelen zich gedurende het weekend  onder in een management simulatiegame. Ze krijgen zoals gebruikelijk tijdens de RYLA een pittige maatschappelijke uitdaging voorgelegd waar ze met elkaar hun tanden in moeten zetten.

Wereldomvattend vraagstuk

De  casus zal zich richten op enkele  sociaaleconomische ontwikkelingen en de invloed daarvan op de privacy van individuen.

De simulatie onderstreept de problematiek en de bijbehorende ontwikkelingen  waar individuen, groepen en organisaties door geraakt worden op een wijze waarvoor geen precedent in de geschiedenis te vinden is. Dit vergt van de deelnemers een heroriëntatie op het vlak van menselijke interactie, gebruik van techniek,  normen en waarden en (inter)nationale wetgeving.

Uniek & uitdagend

De Vrije Universiteit levert een bijdrage door niet voor de hand liggende maar wezenlijke aspecten van dit  maatschappelijke vraagstuk te belichten. AVG zal hun praktijkervaring  inbrengen in de casus waardoor de ontwikkeling die geschetst wordt in de casus  inspeelt op de realiteit.

Met deze multidisciplinaire benadering  krijgen deelnemers de kans om het doel te behalen van dit weekend, namelijk: persoonlijke kwaliteiten ontwikkelen en nieuwe inzichten krijgen voor de aanpak van reële  wereldomvattende vraagstukken.

Meer weten?

Kijk op de website of neem contact op met  de leden van de Stuurgroep Ryla 2016 via info@ryla-amsterdam.nl.  De stuurgroep bestaat uit  Anneriek Verhoef- voorzitter (RC  Amsterdam Noord), Jolande van der Wiele – secretaris (RC Diemen) , Paul te Bokkel – penningmeester(RC Amsterdam Blauw), Tahir Bodha , Ryan Ramdien (beiden RC Amsterdam-Arena), Geert Bakker (RC Diemen) , Bernard Melchers (RC Amsterdam Nieuwendam)