WEDSTRIJDREGELS ORKA CHALLENGE

Algemene bepalingen

1. De ORKA Challenge is een project van Rotary Club Alphen aan den Rijn.

2. De opbrengst van de ORKA Challenge gaat naar het project ORKA van de Streekmuziekschool Alphen aan den Rijn.

3. Deelname kan door het uploaden van een filmpje waarin de Deelnemer - alleen of in groepsverband – een liedje zingt, muziek maakt of dans laat zien.

4. Deelname aan de ORKA Challenge kost € 5,-. De deelnemer verklaart dit bedrag te zullen voldoen na ontvangt van de bevestigings-mail met betaalinstructies.

5. Een Deelnemer kan meerdere inzendingen doen en is per inzending gehouden het verschuldigde inschrijfgeld van € 5,- te betalen.

6. Deelname staat open voor een ieder die een bijdrage wil leveren aan de ORKA Challenge.

7. De Deelnemer heeft de keuze om zich al dan niet te kunnen kwalificeren voor de finale van de ORKA Challenge op 5 mei 2015 op het Rijnplein in Alphen aan den Rijn.

8. Om je te kunnen kwalificeren voor de finale van de ORKA Challenge dient je aanmelding voor 1 mei 2015 20:00 uur binnen te zijn.

9. Deelname aan de ORKA Challenge na 1 mei 2015 is mogelijk echter kan de Deelnemer zich dan niet meer kwalificeren voor de finale van de ORKA Challenge. De ORKA Challenge loopt tot uiterlijk 30 juni 2015.

10. Kwalificeren voor de finale van de ORKA Challenge vindt plaats op de volgende wijze:

a.

a. Het aantal likes op facebook voor het filmpje (als % van het totaal aantal likes)

b.

b. Keuze van de vakjury.

11. In totaal kunnen zich ten minste 5 deelnemers zich kwalificeren voor de finale van de ORKA Challenge. De vakjury kan beslissen om extra deelnemers toe te laten.

12. Deelnemers die zich kwalificeren worden hiervan per telefoon op de hoogte gesteld.

13. De Challenge is tweeërlei. Enerzijds is het een wedstrijdvorm voor de beste inzending, anderzijds gaat het bij de ORKA Challenge om het verzamelen van zoveel mogelijk filmpjes. Het doel is 500 filmpjes.