Belevenisveiling 28 juni 2024

Verrijk jouw leven (en dat van anderen) en laat de avonturen beginnen! Bied op unieke ervaringen voor Fietsmaatjes Alphen aan den Rijn en Stichting Sailability.

Heb je altijd al een keer een bouwkraan willen besturen of een dag meerijden met groot transport? Kun je niet wachten om te gaan vliegen met een parapente of te gaan duiken in de Zegerplas? Kom dan op vrijdag 28 juni naar de allereerste “Rotary Belevenisveiling” georganiseerd door Rotary Club Alphen aan den Rijn.

Zoals de naam al doet vermoeden veilen we geen spullen maar bijzondere en unieke activiteiten, echte belevenissen. Veel van de belevenissen vinden plaats in de natuur, vooral ook op, in en onder het vele water in onze gemeente Alphen aan den Rijn. Belevenissen die variëren van boottochten en autorally's, via groottransport en bouwkranen naar parapenten, rondvluchten en snorkel- en duikavonturen.

De opbrengst van de Rotary Belevenisveiling zal volledig gaan naar goede doelen. Deze keer ondersteunen we onder andere de prachtige organisaties; Fietsmaatjes en Sailability. De activiteiten van beide stichtingen zijn erop gericht om erop uit te gaan met mensen die dat normaal gesproken eigenlijk niet meer kunnen, bij voorbeeld met mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, Zowel voor de vrijwilligers als de cliënten zijn dat ook zeker mooie belevenissen.

Lijkt dit je wat, houd je agenda dan vrij op vrijdagavond 28 juni en houd dan de komende weken de socials en kranten in de gaten. Dan kondigen we namelijk nog meer belevenissen aan en geven we extra informatie over de veiling zelf.

Binnenkort volgt de lijst met de te veilen belevenissen!