Kerstactie 2013

Een vrolijke kerst in Alphen aan den Rijn

Rotaryclub Alphen-Woubrugge wil graag haar steentje bijdragen aan een vrolijke kerst in Alphen. Daarom plaatst zij een kerstboom van 12 meter hoog op het Rijnplein.

De verlichting wordt vrijdag 13 december om 20.00 uur feestelijk ontstoken door burgemeester Eenhoorn.

Om de kerstgedachte vorm te geven zal de club ook een wens vervullen. Op vrijdag 20 december kan ieder van 19.00 tot 22.00 uur een wens voor lokale projecten of een goed doel in de kerstboom hangen. Formulieren worden ter plekke uitgereikt.

Op deze avond wordt door de winkeliers in het Stadshart het Midwinter Night Event gehouden, waarbij de winkels tot 22.00 uur open blijven. Dit wordt een bijzondere avond: op het Rijnplein staan Het Glazen Huis, een reuzenrad, een kerstmarkt, een levende kerststal, vuurkorven, in het hele stadshart treden koren op en Cantabile geeft in de Adventskerk zijn traditionele kerstconcert.

Rotaryclub Alphen-Woubrugge zal uit alle inzendingen een selectie maken van een of meer doelen die in 2014 gesteund zullen worden.

Om geld bijeen te brengen voor de geselecteerde projecten worden er kerstkaarten met wintertaferelen, door amateurfotografen opgenomen in en rond Alphen, verkocht.

Een mapje met 12 kaarten kost € 9,50 en de opbrengst gaat in zijn geheel naar het goede doel.

Deze zijn te koop bij:

The Green Room, Herenhof 26