28 april 2012 Wijn voor Water Voorjaar 2012

Wijn voor Water Voorjaar 2012

Onder deze slogan houdt onze Rotaryclub Amersfoort-Regio zijn traditionele wijnactie om fondsen te werven voor het steunen van zijn Community-Service-acties.

Elk halfjaar organiseren wij een proeverij. Deze vindt plaats in het proeflokaal van Geurtsen Wijnimport.

De wijnen zijn onder zeer gunstige voorwaarden ingekocht. Per fles wordt een toeslag van € 2,- (= € 2,38 incl. BTW) berekend die geheel ten goede komt aan het goede doel. Op de goedkoopste instapwijnen geldt de halve toeslag.

Voor zakelijke relaties kunnen wij onder dezelfde voorwaarden (toeslag van € 2,- excl. BTW per fles) op maat gemaakte relatie-/wijnpakketten samenstellen. Wij adviseren u om daarvoor rechtstreeks met Geurtsen Wijnimport contact op te nemen (033 463 3035) of dit tijdens de wijnproeverij nader te overleggen.

Op 28 april tussen 16.00 en 18.00 uur vindt de voorjaarsactie plaats met een nadruk op witte wijnen

Heeft u dat ook wel eens dat, als er een fles wijn opengetrokken wordt en er van genoten wordt tijdens een mooie lente- of zomerdag, het bijbehorende hapje er maar gewoon naast gezet wordt.

Vanaf 28 april 2012 hoort dit tot het verleden!

Tijdens de wijnproeverij Wijn voor Water zullen wij tussen 16.00 en 18.00 uur de smaakpapillen testen en wel door een "blinde" proeverij, zodat eenieder straks weet welke wijn er het beste bij hem past! Er worden vijf rode wijnen, vijf witte wijnen, twee rosé wijnen, en een prosecco aangeboden, in elke prijscategorie één.

Om het geheel compleet te maken zullen er bij de verschillende wijnen bijpassende hapjes worden geserveerd van scharrelslagerij Diekerhof! Ook wordt er bijpassende kaas van de kaasspeciaalzaak aan de Leusderweg gepresenteerd.

Zo kunt u toekomstige gasten imponeren met een mooie wijn-spijscombinatie, die en de wijn, en de hapjes versterkt!

De bedoeling is dat iedereen met een volle kofferbak wijn naar huis gaat (of het laat brengen door Geurtsen), want van elke verkochte fles wijn gaat de toeslag naar het waterproject in Ghana!

Dus zet het in de agenda! Zaterdag 28 april, tussen 4 en 6 uur 's middags bij Geurtsen Wijnimport aan de Nijverheidsweg Noord 62!

Iedereen is van harte welkom! Dus komt allen!

Namens de Fundraisingcommissie van Rotaryclub Amersfoort-Regio

Tom van den Eede