Rotary GSE 2012 D1570-D4930

Rotaryclub Amersfoort-Regio neemt deel aan het Rotary Foundation’s Group Study Exchange (GSE) programma door het leveren van een teamleider voor een GSE-team in de persoon van Hugo Pietersz.

Hugo
Pietersz

Group Study Exchange (GSE) is een Foundation programma. Het is in 1965 gestart en richt zich op jonge professionals (25 tot 35 jaar) in de aanloop van hun carrière. Doel is bevorderen van begrip over grenzen heen en het verrijken van kennis in de beroepssfeer. Sinds 1965 namen meer dan 69.000 jonge mensen deel aan dit programma.

In een periode van vier tot zes weken doen de deelnemers beroepsgerichte ervaringen op, verdiepen zich in de cultuur van het gastland en hebben de gelegenheid tot ontmoetingen en gesprekken over zaken die hen persoonlijk, maatschappelijk, politiek of cultureel bewegen.

De reiskosten voor een uitwisseling van vier teamleden met een teamleider worden gedragen door het World Fund van de Rotary Foundation. De kosten voor maaltijden, onderdak en transport worden gedragen door de ontvangende clubs en gastgezinnen.

Het team van Hugo gaat van 16 maart tot 17 april 2012 naar Argentinië (district 3940).

"Ons" GSE-team

Margaretha Schokker

Anne-Marie Schoonhoven

Mieke

Regina
Wassink

Daan
Witte

Ze leveren op hun facebookpagina informatie over hun reis door Argentinië. Je kunt er vragen stellen en materiaal down- of uploaden, dit alles mits je een facebook-account hebt.

De laatste mentale voorbereidingen...

Boarding time

Na een vlucht van 14 uur heerlijke Argentijnse delicatessen