Handen uit de mouwen voor de Voedselbank

Afbeelding met tekst

Automatisch gegenereerde beschrijving

Rotaryclub Amersfoort-Regio heeft op 26 oktober 2022 weer de helpende hand geboden. Voor de Voedselbank Amersfoort heeft een aantal leden van de Rotaryclub een flinke hoeveelheid bouw- en sloopafval naar de Milieustraat van de Rova gebracht,

Secretaris Jan Heystek was blij de handen weer uit de mouwen te kunnen steken. “Dit zijn altijd de gezelligste activiteiten van onze club. Wat is er nu mooier dan actief bezig te zijn en in een gezellige sfeer iets voor een ander te doen.”

Samen met Jung Im Koomans en Kees van de Vendel heeft hij een grote hoeveelheid afval weggebracht. De leden kwamen gewapend met kruiwagens en aanhangers op de klus af, maar het werk was zeer goed voorbereid door de mensen van de Voedselbank. Alles stond al in kratten klaar en was geladen in de bus van de Voedselbank.

Door de samenwerking tussen de Rova en de Voedselbank vond het afval in korte tijd via de hoofdingang zijn weg naar de Milieustraat,

Afbeelding met sneeuw

Afbeelding met tekst, buiten

Automatisch gegenereerde beschrijving

Coördinator van deze actie Gert-Jan Kreikamp kon vanaf zijn ziekbed tevreden terugkijken op deze middag. Aan de mensen van de Voedselbank heeft de Rotaryclub laten weten een volgende keer weer graag voor ze klaar te staan.