31 januari 2023: Beroepenmarkt Amersfoort 2023

Ook dit schooljaar wordt er weer een Rotary Beroepenmarkt georganiseerd, nu door Rotaryclub Amersfoort-Regio.

Het doel van de Beroepenmarkt is om alle leerlingen in de bovenbouw de kans te geven met verschillende beroepen kennis te maken om zo het zoeken naar een geschikte vervolgopleiding gemakkelijker te maken.

Afbeelding met plafond, binnen, muur, persoon

Automatisch gegenereerde beschrijving

Tijdens de beroepenmarkt zullen zestig verschillende beroepen worden gepresenteerd. Enthousiaste vakmensen vertellen in drie rondes van dertig minuten elk, de fijne kneepjes van hun vak met alle voor- en nadelen, kennis en kunde die daarbij komen kijken. Leerlingen kunnen zich voor elke ronde bij een ander beroep inschrijven. Je kunt dus op deze avond naar maximaal drie presentaties luisteren. Natuurlijk is er tijd genoeg voor vragen en discussie.

Afbeelding met plafond, binnen, muur, groep

Locatie: Corderius College, De Ganskuijl 105, 3817 EZ Amersfoort

Datum: dinsdag 31 januari 2023

Tijdstip: 19u00-21u30