De RANA Klaverblad Autotour was een succes en leverde € 2000 op voor Rotary Doctors

RANA Autotour was een succes

16 juni 2013

De RANA Klaverblad Autotour leverde € 2000 op

De RANA Klaverblad Autotour georganiseerd door een team, waaronder Hans Zandvliet, Robert Compier, Johan Zandstra en Ward van Dijk was een succes. Het weer was prachtig en er reden mooie auto’s mee zoals een oude Ford, een Maserati, BMW M3, kleine Fiat, etc.

Na elk “gereden blad” konden de deelnemers even bijkomen op het terras van ’t Geregt alvorens met nieuwe instructies verder te toeren.

Ruim 20 equipes deden mee die een mooie tocht reden door en rond Amstelveen.

De hoofdprijs was een beker en elke deelnemer kreeg een aandenken mee. Winnares was Priscilla Wong met 2 zussen en een vriend.

Na de tour was er een lekker, smaakvol buffet.

En de opbrengst van € 2000 gaat naar Rotary Doctors.

Overhandiging cheque RANA Klaverblad Autotour

Op 26 juni 2013 ontving Frans van Petegem namens Rotary Doctors Nederland de cheque in ontvangst.

In een kort verhaal dankt hij ons bijzonder hartelijk voor onze donatie.

Rotary Doctors is er erg blij mee, want het wordt steeds moeilijker om geld bij elkaar te sprokkelen. Gelukkig is er ondersteuning gekomen van het Gouverneursberaad.

In 2014 bestaat Rotary Doctors 20 jaar en momenteel lopen er een aantal projecten in Kenia. Vanwege de onveiligheid in het gebied zijn er een paar projecten stop gezet, maar met dit geld is het mogelijk om deze weer op te starten.

De artsen die voor 6 weken uitgezonden worden, krijgen alleen hun reiskosten en onderdak vergoed. Kortom: ze kunnen het goed gebruiken.

Hans Houtman overhandigt de cheque van € 2000 aan de heer Van Petegem.