2023-02-28 Opbrengst Santa Run 2022

Opbrengst Bourgondische Rotary Santarun Bergen op Zoom bekend

De Rotaryclubs Bergen op Zoom Noord en De Brabantse Wal organiseerden 17 december 2022 voor de 7e keer de Bourgondische Rotary Santarun in de historische binnenstad van Bergen op Zoom. Ruim 400 in Kerstmannenpak uitgedoste deelnemers namen deel aan de tot een Bourgondische kroegentocht uitgegroeid evenement. Elf cafés en bedrijven deden mee en trakteerden de deelnemers op een hapje en vooral een drankje. De sfeer zat er meteen goed in na de warming up door Huub Hangop. Na afloop was er een groot après-ski feest met o.a. DJ Alex.

De opbrengst van € 6.000,- voor de Stichting het Vergeten Kind wordt op dinsdag 28 februari 2023 overhandigd. In de 7 edities is een bedrag van ongeveer € 70.000,- bij elkaar gebracht voor verschillende goede doelen. Op zaterdag 16 december 2023 vindt de 8e editie van de Bourgondische Rotary Santarun plaats: www.santarunbergenopzoom.nl. Afbeelding met persoon, buiten, danser, mensen

Automatisch gegenereerde beschrijving

Afbeelding met tekst, persoon