2023-03-12 Ryla 2023 een groot succes

RYLA 2023 een groot succes

De RYLA Rotary Youth Leadership Awards edite 2023 was ook weer een groot succes. Een kleine 60 jongeren in de leeftijd van 20 tot en met 28 jaar werden tijdens een intensief weekend van 10 – 12 maart 2023 uitgedaagd om hun leiderschapscapaciteiten en -vaardigheden te ontdekken en te ontwikkelen. Competenties die zij in hun latere werkzame leven goed van pas zullen komen. Denk hierbij aan het ontwikkelen van sociale vaardigheden, argumenteren, spreken en presenteren in het openbaar, onderhandelen, prioriteren en beslissingen nemen. Dit jaar werd ook gebruik gemaakt van het talentenpaspoort , een persoonlijk profiel analyse die inzicht geeft je diepere drijfveren.

Zij werden tijdens dit weekend begeleid door assessoren. Dat zijn leden van diverse Rotaryclubs die met hun kennis en ervaring de jongeren terzijde staan, feedback geven, motiveren, stimuleren om zich verder persoonlijk te ontwikkelen. Een zeer leerzame ervaring voor zowel de deelnemers als de assessoren! Lees voor meer informatie https://www.rotary.nl/d1610/nieuws%20%26%20kopij/ryla%202023/

Hieronder een foto impressie.

Afbeelding met buiten, persoon, mensen, gebouw

Automatisch gegenereerde beschrijving

De hele groep van deelnemers en assessoren

De deelnemers en assessoren van Rotary Bergen op Zoom Noord