Kerststukken

Afbeelding met kamerplant, bloempot, gebouw, muur

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met kamerplant, bloempot, buitenshuis, gebouw

Automatisch gegenereerde beschrijvingAfbeelding met persoon, kleding, kamerplant, bloempot

Automatisch gegenereerde beschrijving

Voorbereidingen voor de Kerstmarkt.

15 vrijwilligers hebben onder leiding van Ben Clevens (meesterbloembinder en docent ) bloemstukken gemaakt voor de kerstmarkt van 9 december bij Huis Bergh.

De vrijwilligers hebben in een gezellige sfeer samen voor ruim 60 bloemstukken van verschillende grootte gezorgd.

Op de kerstmarkt worden ook nog pindakransen, oliebollen, jam, soep en allerlei andere zaken te koop. Voor de kinderen worden verrassende activiteiten georganiseerd.

Een aanbod van verschillende muziek maakt de sfeer compleet!

De opbrengst van de kerstmarkt is voor de goede doelen die de Rotary voor 2023 heeft vastgesteld.

Tot ziens op de Kerstmarkt!!