Opbrengst Groot Breda Pub Quiz bekend

De opbrengst van de Groot Breda Pub Quiz is bekend. De deelnemers hebben €650 bijeengebracht. Community Service van onze club heeft besloten dit bedrag te verdubbelen tot €1300. De gehele opbrengst gaat naar het Jeugdfonds Sport & Cultuur Breda, dat daarmee voor in elk geval drie kinderen een jaar lang muziekles kan betalen.

Het bedrag is tijdens een Zoom-meeting bekendgemaakt aan Hanneke en Annemarie van het fonds. Zij gaven aan meer aanvragen te verwachten als gevolg van de coronacrisis. Nu helpen ze zo'n 70 procent van de kinderen van wie de ouders geen geld heeft voor sport of cultuur voor de kinderen. Meer hulp is dus nog steeds welkom.

Fijn dat we met de deelnemers aan de quiz een kleine bijdrage hebben kunnen leveren! Nogmaals dank!