Kaarten en tablets voor ouderen

Deze week hebben wij met Rotary Breda een actie gedaan voor ouderen van drie woon-zorgcentra van Surplus Groep en Thebe. Dat deden we in nauwe samenwerking met Betrokken Ondernemers Samen voor Breda.

Om de bewoners die nu geen bezoek mogen ontvangen een hart onder de riem te steken hebben wij bij verzorgingstehuis Ypelaar, De Breedonk en De Donk handgeschreven kaarten en tijdschriften - uiteraard gekocht bij lokale Boekhandel Van Kemenade & Hollaers - bezorgd. Daarnaast voor iedere locatie een iPad zodat de bewoners met hun kinderen en kleinkinderen kunnen Skypen en zo het contact kunnen vasthouden in deze moeilijke tijd.

Dank Rombout Kerremans voor inspiratie en hulp bij deze actie. Er zijn nog vele woon-zorgcentra die op deze manier geholpen kunnen worden. Heb je belangstelling om een dergelijke actie op te starten meld je dan bij Rombout Kerremans voor nadere informatie. Of wil je weten hoe wij als Rotary Club Breda dit hebben aangepakt, stuur dan even een berichtje naar ons.