JobRotary

Ons project JobRotary richt zich op werkzoekenden, die héél graag opnieuw aan de slag willen. Zij kunnen gratis gebruik maken van een mentor. De begeleiding wordt telkens gefocussed op de specifieke “hulpvraag” van de werkzoekende; elke keer is het maatwerk! Alle essentiële informatie is te vinden op de website www.jobrotary.nl

JobRotary regio “Baronie van Breda” kan beschikken over meer dan 40 mentoren uit Breda, Etten-Leur, Oosterhout en Zevenbergen. Iedere mentor beschikt over een lange ervaring als leidinggevende of bestuurder. Vanuit Rotaryclub Breda zetten ruim 10 clubleden zich actief in.

Wanneer een werkzoekende bereid is eerlijk te sparren met een mentor, dan leert de ervaring dat in het merendeel van de gevallen een tevredenstellend resultaat bereikt wordt. De afgelopen 5 jaar zijn er 104 begeleidingen afgesloten (tevredenheidspercentage 88%); in 56 gevallen werd tijdens de begeleiding een nieuwe baan gevonden.

Per 1 januari 2018 hadden 15 werkzoekenden een mentor. Kent u een werkzoekende, die héél graag zou willen werken en een sparringpartner zoekt? Er bestaat momenteel ruimte voor enkele nieuwe begeleidingstrajecten!

Om u in te schrijven, ga naar www.jobrotary.nl