Bridgedrive 2017

We nodigen u uit voor de jaarlijkse Bridgedrive van Rotaryclub Cuijk~Maaskant op zaterdag 11 februari 2017 vanaf 15.00 uur. Dit jaar zal de opbrengst worden besteed aan Woonzorgcentrum Sint Anna, voor aanschaf van een Tovertafel. Een sociaal interactief product dat ouderen met dementie stimuleert in fysieke en cognitieve activiteit.

In de aula van het Elzendaalcollege te Boxmeer spelen ruim tachtig bridgeparen. De prijzen en de sponsoring zijn onder andere beschikbaar gesteld door de leden van de Rotary en het bedrijfsleven. Deelnemers aan deze bridgedrive ontvangen een gratis lot en maken kans op een houtsculptuur, aangeboden door de Franse kunstenaar Emmanuel Bour. Tijdens deze drive toont hij zijn houtkunst. Hij reist daarvoor speciaal af vanuit Noord-Frankrijk.